Ganger |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Gru 2005 |
Posty: 115 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
|
|
|
|
|
|
|
Ta konfiguracja powinna działa na starszych i nowszych wersjach.
Na samym początku zmieniamy rozdzielczość na 1024*768 (aaa ale te ikonki duże) i ilość kolorów na 16 bitow. Potem uruchamiamy video test, "run test" i zmieniamy na directdraw.
UWAGA w następnych krokach konfiguracji zwaracać uwage co do wielkości litery, np.: nie hell tylko Hell
wchodzimy do katalogu w ktorym sa rozpakowane pliki, wchodzimy do katalogu config i otwieramy plik: mm.BOT.ini i tak:
Generalne opcje:
CODE
D2_Path = C:\gry\diablo II - ścieżka diablo
D2_Executable = d2loader.exe - plik *.exe który włącza diablo
D2_CmdParameters = -w -ns -direct -txt -title "Diablo II" - parametry które mają być dodane do skrótu
D2_WName = Diablo II - nazwa okienka które będzie sie uruchamiać, można to zostawić bez zmian.
Postać:
CODE
Char_Mode = battle/singles - czy bot ma chodzic na singlu czy na bnecie
Char_Account = MyAccount - podac konto na Bnecie jezeli wyzej podalismy battle, jezeli wybralismy single to nie ma znaczenia co tu wpiszemy
Char_Password = MyPassword - j.w. tylko że hasło
Char_Slot = 1 - nr postaci w ekranie logowania*
Char_Difficulty = Normal/Nightmare/Hell - poziom trudności
Char_BNGamePass_String = ThisBotIsGreatIsntIt123456789PutStringYouWant - nie jestem pewny ale tu chyba oto chodzi, z jakich liter ma sie składać nazwa gry i hasło które będa dobierane losowo
Char_MessageSent = /dnd - wiadomość jaką ma wysyłać (/dnd = niedostępny /away = zaraz wracam)
Char_StartRunDelay = 100 (od 50 do 150) - sam nie wiem... pozostawiłem to bez zmian
* -nr postaci wygląda tak:
CODE
______
| 1 2 |
| 3 4 |
| 5 6 |
| 7 8 |
---------
troche w dół przewijamy
Opcje picia potionów i chicken:
CODE
Char_MalahHealLifePercent = 80 - ile ma mieć % żyć aby poszedł sie leczyc
Char_MalahHealManaPercent = 60 - j.w. tyle ze manna
Char_DrinkPotionLifePercent = 50 - ile ma mieć % żyć aby pić miksture
Char_DrinkPotionManaPercent = 20 - j.w. tyle ze manna
Char_UseMerc = No/Yes - czy używać najemnika
Char_PreventiveChicken = Yes/No - czy ma wychodzić z gry jeżeli po wypiciu potiona, jest jedna kolumna z potionami (eee troche bezsensu to bo po co wtedy ta kolumna z potionami...?)
Char_StopIfNoPots = Yes/No - czy stopować bota jeżeli nie ma już miksturek w pasie
Char_MaxDrinks = 3 - ile razy ma pić miksturki na jednego bossa, jeżeli liczba bedzię wieksza niż wybrana bot wyjdzie z gry.
i znowu w dół...
Opcje hazardu:
CODE
Char_StashGold = 500000 - Przy ilu golda ma odkladac do skrytki
Char_GambleItem = Ring - jaki item ma hazardować
Char_GambleGoldStart = 1500000 - ile ma mieć golda aby zacząć hazardować
Char_GambleGoldStop = 300000 - a ile aby skończyć
Opcje Klona diablo ale nie chce mi sie ich opisywac bo sam nie wiem dokładnie oco chodzi i zabardzo mnie to nie interesuje.
CODE
Char_IpFinderLastByte2 = No
Char_IpFinderLastByte3 = No
Char_IpFinderExecutable = No
Char_IpFinderExecutablePath = No
W dół...
Opcje ekwipunku i naprawy:
CODE
Char_MiniFreeSpaces = 24 - nie jestem dokońca pewny, ale chyba ile ma pozostać wolnego miejsca, jeżeli pozostanie tylko tyle ile sie wpisalo, bot stopuje sie.
;=====================================================
Char_ForceRepairCycle = 100 - co ile runów ma chodzić do larzuka (hm.... najwytazniej trza miec 5 akt) i naprawiać itemy. Tu kolo zaszpanował bystrością i dał podpowiedz aby sorcce dac najlepiej 300
W dół...
Ustawienia klawiatury
CODE
Char_Key_AutoMap = TAB - klawisz którym włącza sie mape
Char_Key_Inventory = i - klawisz którym włacza sie ekwipunek
Char_Key_ShowItems = alt - klawisz ktorym sprawdza sie jakie itemy leza na ziemi
Char_Key_PotionsRow1 = 1 - Potion nr 1
Char_Key_PotionsRow2 = 2 - Potion nr 2
Char_Key_PotionsRow3 = 3 - Potion nr 3
Char_Key_PotionsRow4 = 4 - Potion nr 4 (od lewej do prawej strony)
I to już wszystko w tym pliku, chyba że ktoś chce nastawić aby kilka razy sie diablo właczało ale radze tego nie ruszać bo narazie sam nie wiem wtedy jak sie wybiera co ma być jako druga postać. Więc zamykamy plik mm.BOT.ini.
Otwieramy plik mm.BOT.Sequences.ini usuwamy cała jego zawartość, potem nie zamykając tego pliku otwieramy plik: \mm.BOT.533\mm.BOT.533\Documents\Sequencing\Sequences Examples\ i tu postać której chcesz uzywać. Potem znajdujesz twój rodzaj konkretnej postaci ( np. sorc fire) i kopiujesz od ##########[...] do #########[...] chyba ze jest na poczatku to do ######### [...]
Na początku autor sekwencji napewno albo podal jak ma zbindowane skille.
W pliku mm.PKID.ini ustawiamy co ma zbierać, i to jest tak:
Jeżeli chcemy aby nie zbierał itemu, przed linią dodajemy ; albo ją usuwamy. np.:
CODE
; Marrowwalk AC%170-200,+1-2 to Skeleton Mastery,+10-20 to Strength
;"Boneweave Boots" = "AC%190"
;"Boneweave Boots" = "Stash"
Jeżeli chcemy aby podniósł item po to aby go sprzedać dajemy "Sold" np.:
CODE
; Marrowwalk AC%170-200,+1-2 to Skeleton Mastery,+10-20 to Strength
;"Boneweave Boots" = "AC%190"
"Boneweave Boots" = "Sold"
Jeżeli chcemy aby podniósł item i przed sprzedaniem zidentyfikował go, dajemy w wyaganiach dajemy mu jakies niemozliwe wymagane statystyki ^^ np.:
CODE
; Marrowwalk AC%170-200,+1-2 to Skeleton Mastery,+10-20 to Strength
;"Boneweave Boots" = "AC%190"
"Boneweave Boots" = "AC%201"
Jeżeli chcemy aby podniósł item bez identyfikacji wpisujemy "stash" np.:
CODE
; Marrowwalk AC%170-200,+1-2 to Skeleton Mastery,+10-20 to Strength
;"Boneweave Boots" = "AC%190"
"Boneweave Boots" = "Stash"
Jeżeli chcemy aby podniósł item który ma tylko dobre statsy wpisujemy jakie ma je mieć minimalne np.:
CODE
; Marrowwalk AC%170-200,+1-2 to Skeleton Mastery,+10-20 to Strength
;"Boneweave Boots" = "AC%190"
"Boneweave Boots" = "AC%170-200,+2 to Skeleton Mastery"
Acha... przy podawaniu statystyk (szczególnie tych niemożliwych), ma to być liczba od 1 do 9999.
No i to chyba wszystko, bota sie włacza plikiem mm.BOT.exe |
|